MANGO SS14 collection ft. Daria Werbowy


A strong personality and sense of style. This is what Daria Werbowy exudes in this amazing campaign by Mango for their SS14 collection. Lots of neutrals and flowy fabrics paired with leather jackets and sweatshirts. Strong simplicity and a great balance of feminine and masculine pieces is the basic concept around the whole campaign. I already can say these jumpsuits and jackets will definitely be in my spring wardrobe. 

Personalidad fuerte y de gran estilo. Esto es lo que Daria Werboxy nos transmite en esta increíble campaña de Mango para su próxima colección primavera verano 2014. Muchos colores neutros y telas vaporosas combinadas con chaquetas de cuero y sudaderas. Simplicidad fuerte y un sorprendente equilibrio entre piezas femeninas y masculinas es el concepto base de la campaña. De mi parte, ya os voy avanzando que me quedo con los jumpsuits y las preciosas chaquetas que irradian mucho carácter.

Photos via Mango

The campaign has been shot at the beautiful Island of Lanzarote, Spain. The best spot to embrace the beautiful campaign.

 La campaña no se ha grabado ni en Honolulu ni el la Conchinchina, si no en la preciosa isla de Lanzarote. El marco ideal para envolver esta magnífica campaña.

THE MAKING OF
What do you think of this campaign? Do you like Mango's new collection?
¿Qué opináis de la campaña? ¿Os gustan las propuestas de Mango?

2 comentarios :

  1. Yo también me quedo con los jumpsuits, me encantan!

    ReplyDelete
  2. Beautiful collection. I love the white blazer with chiffon sleeves!

    ReplyDelete