Time to ACCESS-ORIZE

Fall 2013
With Fall just around the corner, it's time to renovate our wardrobe. Where to begin with? Accessories! Shoes and bags are our best allies to create thousands of looks. This Bimba & Lola handbag is huge and perfect to wear with jeans and neutral colors. Besides, the color is so beautiful! Also important, choose comfy shoes for your everyday look. Hello Sleepers and low booties.

Con la llegada del otoño que poco a poco se avecina, toca renovar armario. ¿Y por donde empezamos? Por los complementos! Zapatos y bolsos son nuestros mejores aliados para crear infinidad de looks. Este bolso de Bimba & Lola es grande y perfecto para llevar con jeans y colores neutros, además el color es precioso! Importante también, hacernos con zapatos cómodos para el día a día, sleepers y botines bajos, bienvenidos seáis.
Gold accents accessories
SET 2 FEATURING: Topshop Cut Out Cuff BraceletH&M Chiffon Blouse, Zara Bucket Bag with Metal Detailing, Mango Metail Detail Suede Ankle Boot.

Have you spot anything amazing for this Fall?
¿Habéis dado con alguna joya para este otoño?

2 comentarios :

  1. Que bonito el bolso de bimba!
    es verdad que con jeans quedara ideal!
    Besis guapi,
    /bonitayguapita.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. yo ya me he hecho con los botines cómodos, unas chelsea boots de Zara, estoy supercontenta!! Ah, y los gold accent, me encantan, siempre me acompañan...
    some kisses desde somepleasures!!

    ReplyDelete