Palms & Diamonds


I know it's not Summer yet, but with such cold days i wanted to post some warmth pictures that help us transport to the comfort that the sea and its beaches provide us, the sun and the healthy tan it leaves on us and the comfort of being ready for any summer time occasion in the blink of an eye with beautiful jewelry.

Sé que me avanzo con estas imágenes tan agradables y veraniegas, pero con este frío me apetecía aportar algo de calidez con instantáneas que nos transporten al bienestar que nos da el mar y sus playas, el sol y ese tono bronceado saludable que nos deja y la comodidad de estar lista para cualquier ocasión estival con tan sólo añadir una bonita joya.

Jewels on the sea
Enjoy your weekend!
¡Qué tengáis un feliz fin de semana!

6 comentarios :

  1. se me hace la boca agua Marta... jeje.. muy bonitas y apetecibles imágenes!!
    some kisses desde somepleasures!!

    ReplyDelete
  2. Jo que ganitas...como ya sabes que me chuflan los tonos mude, por su versatilidad, ponibles, combinables y donde nunca te equivocas....la foto de la cami blanca con el collar, pantalón rosa palo y cluch, me chiflaaaaa, un besote guapetona

    ReplyDelete
  3. Amazing post..you make me want summer immediately!
    http://juliete-has-a-gun.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Great post- you're right, these pictures do make me feel better instantly. Love the shot of the girl swimming in those crystal-clear waters. I want to be there right now...

    ReplyDelete
  5. gorgeous pics girl..totally makes me feel like summer already!! know what u mean hehe!!

    ReplyDelete
  6. Qué ganas de veranito con estas imágenes Marta!

    Feliz semana!

    ReplyDelete