EASY Chic







Photos: Rabens Saloner Second Collection 2012

Colecciones como las de la danesa Rabens Saloner son de las que me hace pensar que ir cool y relajada sin sacrificar estilo es posible. ¿Lo que más me ha gustado? Lo bien que puede sentar un color metalizado en otoño y los aires sofisticados que desprenden sus piezas de punto. ¿Qué pensáis? ¿Os van estos looks?

Danish Rabens Saloner is one of those designers that knows how to convey relaxed and cool pieces in a perfect chic harmony. Basically, this collection has taught me that wearing metallic garments in fall is über chic and that knitwear can be sophisticated, too. What do you think? Are you into that kind of style?

4 comentarios :

  1. Me ha encantado.. El aire metalizado es todo un acierto en sus dosis justas.. Besitos!
    www.regalameunpar.com

    ReplyDelete
  2. Me encanta esta colección!! Muaá

    www.followme-around.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love this collection! Did you want to follow each other?

    Scarr xx
    http://scarlette910.blogspot.com.au/

    ReplyDelete