Getting Sporty


Pictures:  Chloè SS11 Campaign & Vogue UK March 2011 

The "sporty chic" look is still on trend and the good news is that it's so easy to achieve. Because you don't have to sacrifice comfort for cuteness, getting this look is as effortless as wearing your gym uniform. This time you'll only have to add a minimalist cut shirt or a loose playsuit. Change sneakers for a trendy shoe, add sporty accessories and you're ready to go. That being said, Are you feeling this trend?

El look "sporty chic" aún está al alza y lo mejor de todo es que es muy fácil conseguirlo. Porque ya no hay que sacrificar la comodidad para estar mona, conseguir este look es tan fácil como vestir para ir al gym. Esta vez sólo tendrás que añadirle una camisa de corte minimalista o un mono con caída suelta. Acuerdate de cambiar tus zapatillas por un zapato que esté de moda, añadale accesorios con aire deportivos y lista.
Dicho esto, ¿os va esta tendencia?


[Alexander Wang Knit, Asos Watch, Bimba&Lola Bracelet, T by Alexander Wang Shorts, Zara Bag, Fresh Sugar Rosé Tinted Lip Treatment, Topshop Sandals}





18 comentarios :

  1. As always I am in love with your picks! I like the clean, minimalist appeal of the sportier look. I'd like to incorporate some of the elements into my look, I love off the shoulder tops and sleek jewelry.

    ReplyDelete
  2. Me ha encantado el jersey de Alexander Wang, lo quiero!

    Un beso

    ReplyDelete
  3. Yo también quiero el jersey de Alexander Wang!

    Alex b

    ReplyDelete
  4. que fotos tan chulas!!!! esas sandalias de Asos me encantan! bueno... y el jersey de A. Wang... pprrf! qué decir! me chifla!

    un bsitoooo!!

    montse

    ;)

    ReplyDelete
  5. la verdad que me encanta este look!!!combinar algo mas arreglado con algo mas sport es la clave!un besote

    ReplyDelete
  6. Im not much of a sporty girl, but this looks good!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Me encanta el reloj!! Voy a tener que pasarme por asos a ver lo qué vale. Un besote guapa, muy buen post!!


    Paloma - Très Mode

    ReplyDelete
  8. Great clothes! I like your post!

    Great blog!)

    ReplyDelete
  9. Bon dia Marta!!! Mencanta aquesta tendencia i a més la porto molt sovint... el que si magrada i le buscat per tot arreu i no le trobat es el knit de Alexander Wang que ens ensenyes avui.. pero el vaig veure a la fashion toast en color marró claret (toffee) .. tu saps el nom de la peça per que amb knit AW no el trobo :(

    que vagi molt bé el dia guapa!!!

    :) BLk

    ReplyDelete
  10. ... ME ENCANTA TU PROPUESTA Y EL MONO NEGRO, UNA PASADA!

    ... beso gordo y gracias por todo guapa ...

    http://asolasconmiarmario.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Really nice blog ! inspiring !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. El mono negro es genial, me gustan todas las propuestas que nos has enseñado hoy. Yo creo que la clave está en combinar algo sport con algo un poquito más formal. Has clavado el post!
    Bss

    ReplyDelete
  13. I am so in love with that AW asymmetrical knit sweater! It is perfect! And I was wondering where was the first pic from as I saw it too on Elin's blog,now i know! gracias guapa! Con razon era de Chloe, todo es tan bonito de esa casa!
    xoxo
    Catita

    ReplyDelete
  14. Oh, its funny you posted this.

    I am going into town later to look for actual sports clothes! Thanks for the inspiration. Although I think it is impossible for me to look cool running.

    ReplyDelete
  15. i love the first photo!
    so much style.

    xoxo
    Sarah

    ReplyDelete