POP* goes the girl







Pictures: Numéro Tokyo January/February 2011 

It's December and my collage, totally inappropriate. But, the next editorial for Japanese magazine Numéro Tokyo makes you actually think that Spring is not so far away. Ok, yes it is, but at least we can start thinking about bright and pastel colors, sheer blouses, ethnic accessories and our new best friend, the maxi clutch.

Estamos en pleno diciembre y mi collage, totalmente fuera de lugar para la época en la que estamos. Sin embargo, el avance de la próxima editorial de la revista japonesa Numéro Tokyo, me ha hecho pensar que  la primavera no nos queda tan lejos. Vale sí, quizás sí, pero al menos podemos empezar a soñar en mezclas de colores brillantes y tonos pastel, blusas vaporosas, complementos étnicos y nuestro nuevo mejor amigo, el maxi "clutch".

1. Blouse cardigan by Diana Orving for Weekday
2. Cream Sweater from H&M Spring.Summer 2011 Collection
3. House of Harlow Plated Feather Necklace 
4.Half Day Shorts at Weekday
5. Cream Enamel Single Bang at Topshop
6. Brown Suede Clutch from H&M Spring.Summer 2011 Collection
7. Norma Sandal at Friis and Co.

Do you feel inspired by this editorial? BTW, if anyone knows where can I get the dress in the last picture, drop me a line, please!
¿Os inspira esta editorial? Por cierto, si alguien sabe donde puedo encontrar un vestido como el de la última imagen que me lo diga, gracias!

40 comentarios :

  1. Buenos dias guapisima. Muy inspirador el post. Me ha encantado unas fotos chulisimas. Tomando nota para primavera, me ha gustaod mucho el collage. Feliz jueves. Besitos mil " Chic & Positive "
    http://www.chicandpositive.com/

    ReplyDelete
  2. Hooola!
    fantástico...estuve en Japon y el diseño alli es genial!!
    Bss

    ReplyDelete
  3. quin reportatge més xulo!! la roba i les fotos estan super be! així que la teva germana es fotografa? el meu pare també ;) daki una mica la passió per tanta foto :P

    la peli esta super dibertida en serio!!! fantastica, recomano total!!!

    yesyes, almost-friday-yay!!!! :)

    un petó guapa!


    BLk

    ReplyDelete
  4. Hola!!

    Me encántan las fotos, Es una buena inspiración de cara a las compras de rebajas.

    Bss
    fashionDrip

    ReplyDelete
  5. Honestly...January is when I start thinking about what I want for spring...so you are not that early....throw some pastels with black leather skirt/pants and it is an instant pop of color- appropriate for now but channeling spring!
    love the peacock blue blouse!
    C

    ReplyDelete
  6. loving the pops of color! I am your newest follower!

    xo

    ReplyDelete
  7. love the 3 pic!

    http://fashionmef.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. No es por dar envidia jijijijij, pero a mi me inspiran más estas fotos que otras de abrigos... Es lo que tiene vivir con sol ;-p
    Ahora sin bromas, cuando vivía en España siempre me parecía pronto para los avances de temporada, pero me gusta ver que es lo que se va a llevar!!!!
    Un beso preciosa!!!!

    ReplyDelete
  9. wooooh great editorial and lovely picks :) I love n° 4&5 :)

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. like number 4:)


    http://inablondeworld.blogspot.com/ check out my blog! i have xmas giveawya of marc by marc jacobs:)xx

    ReplyDelete
  11. y soñar con el buen tiempo, el mar, el chiringuito, la siesta....Ya queda menos!

    alex b

    ReplyDelete
  12. ya estoy deseando que llegue alas tiendas la colección de primavera de H&M!!! nopuedeserrrrrrrrrr.... va a ser mi ruina! (otra vez!) jejeje
    por cierto.. ni idea de donde puedes encontrar un vestido parecido, pero si me entero de algo te lo digo!!!

    :D
    un bsito!

    ReplyDelete
  13. I love this post and these photos!
    I just found your blog,it's vey cute.I added to your followers:)
    Have a nice day
    xx Mary
    fashionteaat5.blogspot.com
    Enter Zara Giveaway

    ReplyDelete
  14. I love that editorial and the whole styling. Your picks are great too ...

    P.S. Please stop by my blog - I am hosting an amazing EmersonMade Giveaway, just in time for the holidays.

    ReplyDelete
  15. 1 and 5, i like em!

    www.ThePantryDrawer.com

    ReplyDelete
  16. unas fotos estupendas!!! por cierto, la modelo flaquísima, así le queda todo tan bien!! :P

    http://styleinvintagecity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. the shoes on the last picture r to die for!!!! who r they buy?

    ReplyDelete
  18. El collar de Nicole Richie me encanta !!!, yo tengo la replica que hizo Primark ! :).

    Besos guapa !

    ReplyDelete
  19. Beautiful photos! I want big beautiful hair now ;) I love that House of Harlow necklace.

    ReplyDelete
  20. Siiiiiii....la primavera queda un poquito lejos...pero yo también estoy pensando en la próxima temporada...esta ya está muy exprimida... Por cierto muy buena tu propuesta del collage. Besitos

    http://cheapchichurra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. me encanta el conjunto que has creado!! :)

    xx

    fashionbit

    ReplyDelete
  22. This editorial is gorgeous! Love the hair, makeup, and nails on the model especially. It definitely gets you dreaming of warmer weather and tropical locations... we can dream! P.S. That maxi clutch? Needs to be mine. Hope you track down the dress!

    ReplyDelete
  23. yo creo que tu collage mismo si esta un poco temprano esta increible! Me muero por el numero 2 y 6! And today I bought a new vest from H&M's spring collection and I cant wait to show you girls!!
    xoxo
    CAtita

    ReplyDelete
  24. Spring is only another 4 months ago...never too early to start looking on the bright side! Love the wild hair all around, and the skirt in the third photo

    ReplyDelete
  25. Hola Marta!! Bon dia :) si! COS em torna boja, m'agrada tot!!! jajajajjaja :) pel tema del clutch de Alexander Wang i el vestit el vaig trobar per internet, fa un parell o tres de setmanes eren rebaixes de Alexander Wang a la pàgina web de Outnet.com i vaig aprofitar!!! Vaig comprar 2 coses i vull repartir amb la meva germana... i ara em passa que no se que és el que m'agrada més! el clutch esta xulissim, però el vestit és genial! llàstima que a les fotos no es pot veure bé!!

    avui ja friday!! yay yay ;) un petó guapa!!!

    BLk

    ReplyDelete
  26. Love all the items you picked, the dress is stunning, hope you find it :)

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Thank you for your lovely comment! Maybe we can follow eachother?

    Love this post!

    xx

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. oooh i love these pics! the blouse in the very first pic is amazing!!!

    londonviennacologne.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ... joooo, me gusta todo! la primera blazer me encanta! beso ...

    http://asolasconmiarmario.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. I want her hair!! I really love the yellow heels she's wearing! Beautiful collage, especially the sweater and the dress is amazing! xoxoxoo

    ReplyDelete
  31. gorgeous editorial.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  32. Spring not too far away...yes please. Love the va va voom theme in these photos, especially the hair!
    Thanks for your lovely comment.
    xxx

    theothersideofthepondmydear

    ReplyDelete
  33. great post! the third photo of that editorial is my fav, and i love that h&m sweater too. i wish that was in my closet!

    ps-i've posted a leather jacket giveaway on my blog, and would love for you to enter!

    ReplyDelete
  34. Me encanta la editorial. besos

    ReplyDelete
  35. Great post! You used to follow my old blog, so im following yours again on my new one! Right click and save to these photos!

    http://dirtyprettythingsblog.blogspot.com/

    xx

    ReplyDelete
  36. Hi dear!!!
    Visit my blog and win a Zara Tee!!! Leave me a comment telling me what is the worst day of the week for you (mine is definitly MONDAY!! hehehe), your email adress and make yourself a follower of my blog... if you're already a follower just leave a comment!!! Good luck!!! Xoxo

    ReplyDelete