Wild Spirit

{Inspiration for the eyes}
{Inspiración para los ojos}












Elle Spain November 2010


{A fashion film in Tabernas Desert, Almeria, Spain}



{Topshop Knitted Cardigan, Miss Selfridge grey Jeans, Uterqüe Sunglasses and Bracelet, Ash Suede Ankle Boot, Spieces by the Thousands cougar Ring}

{Just wanted to say thanks to all the people following/commenting cocogroove...you're just great...}
{Quería aprovechar este post para agradecer a todas las que seguís/comentáis en cocogroove...sois geniales...}


40 comentarios :

  1. Que chulas las fotos! Me ha encantado el post. L a inspiracion para ojos ideal. Feliz jueves guapisima. Besitos " Chic & Positive "
    http://www.chicandpositive.com/

    ReplyDelete
  2. me encanta la seleccion de fotos! y la modelo impresionante! (es cristina tosio no???) esta chica con el tiempo cada vez esta mas guapa!!

    el look del sarouel y la camisa vaquera...simplemente perfecto!! lo quiero!! jejej

    un beso! y si tienes gente que te comentamos es porque lo vales!

    ReplyDelete
  3. fantastic picture choices thanks for sharing xxxx

    ReplyDelete
  4. Me encantan las fotos, el outfit, el maquillaje... todo!

    Besos,

    ReplyDelete
  5. Qué editorial tan genial!!
    Bsotes wapa

    ReplyDelete
  6. ... qué bonitas! me ha encantado el post, gracias a tí por el gusto que le pones a todo, es un placer seguirte! beso ...

    http://asolasconmiarmario.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. gorgeous editorial, love every single photo!


    XOXO, BECCA
    www.fashion-train.co.uk

    ReplyDelete
  8. Son unas fotos preciosas!!!!

    Me gusta tu blog!!!
    Te sigo!!

    Bss!!

    ReplyDelete
  9. I love this post, you very beautiful))) Super blog dear)))

    ReplyDelete
  10. oh my good god....Love these pic's - her hair, faux fur & fringe detail Amazing!

    ReplyDelete
  11. I really love your blog, all the images are great! xo

    ReplyDelete
  12. me encaaaaaaaantan todos los looks!!! muy acertado! el abrigo de la segunda foto me chifla!!!

    un besito guapa!!!

    Montse
    ;)

    ReplyDelete
  13. Me gusta el outfit que recomiendas abajo. Un 10 a todo.
    Besitos,
    MAría

    ReplyDelete
  14. Que buenas fotos!!

    me ha encántado.

    muak
    fashionDrip

    ReplyDelete
  15. I love love LOVE these photos. I really like her headband, I need to wear those more.

    Emma
    TheSidewalkIsMyRunway

    ReplyDelete
  16. yes the boots are perfect for all year round!
    and love love love these photos!!!



    thankyou for the comment on my blog :)
    & check out the latest competition to win an LBD!
    XOXO, BECCA
    www.fashion-train.co.uk

    ReplyDelete
  17. love everything on this photoshoot, of course the clothes but the location too and the girl is so pretty!
    xoxo
    Catita
    PS: Come check out my first blog giveaway!
    http://catindreamland.blogspot.com/2010/11/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. Me han encantado las fotos, qué estilismo más bonito. Besitossss
    ladybeautydiary

    ReplyDelete
  19. Me encanta esta editorial!!!
    Los looks son geniales!!!!

    Bss guapa!

    ReplyDelete
  20. Vaya fotos tan geniales, son preciosas :)
    Y el vídeo tambíen me ha gustado mucho.
    Besos.

    ReplyDelete
  21. adore this post, the photos are out.stand.ing. love the moodboard at the end too! that's pretty much what I do all day, put outfits together!

    xoxo

    ReplyDelete
  22. That first shot is pretty killer!

    Love Grace.

    ReplyDelete
  23. Me encantó el editorial cuando lo vi en la revista... la verdad es que es de 10.

    Un beso! :)

    ReplyDelete
  24. This photoshoot is amazing! The pictures are simply gorgeous. I love the soft light they used to capture the desert type feel. I love your blog by the way, following!

    xo,

    Molly Jane

    PS. Stop back by and follow me if you want!:)

    www.browneyedcharmer.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Me han gustado muchisimo las fotos!!!
    Gracias guapa!!!
    Un beso!!

    ReplyDelete
  26. These images are gorgeous. The model, the location, the light, the makeup, the hair, the wardrobe. It's all working beautifully. Great inspiration. Thanks for the comment!

    ReplyDelete
  27. me encantó este editorial de ELLE...fantástico!!!! pura inspiración sin duda!
    bss

    ReplyDelete
  28. Hola!!

    ohh, en los últimos números de la revista Elle España, hemos visto a esta misma modelo protagonizando distintas editoriales. Esta ha sido la última y creo que una de las mejores, la verdad!

    Ya has visto el nuevo número de Elle??Las chicas Swvaroski en portada! Todo muy dorado, recuerdo un poco a un anuncio de cava, solo les falta la copa en la mano!

    Un beso!!

    PD. http://tufashionality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. love that william blake quote... and these earthy photos!

    x,
    www.GlocalGirl.com

    ReplyDelete
  30. Wow, just wow! I must say I am so in LOVE with this post, this style and it is truly inspiring! Thanks for posting <3 I just started a fashion blog myself, come share some love on my first post :)

    ReplyDelete